Monday, December 25, 2023

سرنوشت تورک‌های تحت اشغال نوشت:


 سرنوشت تورک‌های تحت اشغال

نوشت:

اقای هدایت، ما هزاره‌ها (ترک ها) در افغانستان، مورد ظلم و ستم پشتون ها هستیم. آنها مارا نسل کشی وقتل عام میکنن. مقامات کشور‌های آذربایجان و ترکیه که حامی ترک‌ها هستن، باید از ما حمایت کنن.

نوشتم:

حق با شماست اما تورکیه و آزربایجان هنوز بطور کامل نتوانسته اند از زیر سیاست‌های شستشوی مغزی غرب مسیحی آزاد شده و در همه زمینه‌هایی، از جمله، در امور نظامی به استقلال کامل از غرب مسیحی برسند.

همه تورک‌ها در ایران، روسیه، افغانستان، هندوستان، چین، عراق، سوریه و ... در اسارت هستند و متاسفانه از خود بیگانه می‌شوند.

همه این تورک‌ها به حمایت تورکیه و آزربایجان نیاز دارند ولی قدرت واقعی تورکیه و آزربایجان در جنگ با ارمنستان، در عراق، سوریه، یونان در قبرس و ... صرف می‌شود.

باید انتظارات را معقول کرد.
ما تورک‌های در اسارت، باید به روشن کردن اذهان تورک‌های خفته همت بکنیم. بر قدرت موج بازگشت از زبان و فرهنگ بیگانه به خود و هویت تورکی خود همت بیشتری بگماریم.

 در اثر این بازگشت به خویشتن تورک هست که بیداری در طرف تورک‌های آسیمیله شده و از تورکیت بریده و قدرت گیری سیاسی، نظامی و تکنولوژیک در طرف دیگر، همه ما تورکان را آماده جنگ برای آزادی ملی خودمان خواهد کرد.

ما تورک‌ها، تنها نباید چشم به کمک غیر مستقیم کشورهای تورک بدوزیم. بلکه باید خودمان هم غیرت بخرج بدهیم و برای آزادی خودمان بجنگیم.

انصافعلی هدایت









No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر