Sunday, April 1, 2018

تروریست های کرد، تخم جنگ می کارند، نمی توانند صلح درو بکنند

نمی توان با "پان تورک" نامیدن ملتی، حقوق سرزمینی آنان را ضایع کرد
جناب مجید حککی،
تورکان یا همان هایی که شما "پان تورک" می خوانید، بر سنندج و کرمانشاه و ... ادعای ارضی و چشم طمع ندارند. آنان حاکمیت بر وطن تاریخی خود و اجدادشان را خواستار هستند و اگر وطندوستی، پان تورکیسم است، بسی افتخار برای آنان است.
در حالی که این، بخشی از کرد ها هستند که بر سرزمین تاریخی تورکان ادعای ارضی و تمللک می کنند.
اورمیه و شهرهای اطرافش، همیشه، سرزمین های تورکان بوده و خواهد بود. بخشی از کردهای جنگ طلبی که به انسان کشی و ترور عادت کرده اند و خو گرفته اند، چشم طمع برای اشغال سرزمین تورکان دارند.
برای همین هم ما مردم تورک، ادعاهای سرزمینی و اشغالگرانه آن بخش از کردهای تروریست را بشدت محکوم می کنیم.
شما چرا مالکیت تورکمن ها بر سرزمین تورک نشین کرکوک را منکر هستید؟
چرا
"Majid Hakki
"درست شبیە ادعای اراضی جنبش پان ترکیسم بر کرکوک و استان ارومیە میماند. ناسیونالیزم تنگ نظرانە چندان با هم فرق ندارد چە کوردش، چە فارسش، ترکش یا عربش"
چرا در جمله خودتان در بالا، بر "استان آزربایجان غربی" تورک نشین که تاریخا هم متعلق به تورکان بوده است، نام دیگری گذاشته اید؟
آیا این تغییر نام از طرف بخش تروریست کوردها، به معنی آماده سازی زمینه جنگ برای اشغال آزربایجان غربی تویط تروریست های کرد، نیست؟
آیا تروریست ها و احتمالا شما (همدوش تروریست ها)، زمین منطقه را برای خونریزی در آینده نه چندان دور آماده نمی کنید؟
آیا تروریست های توسعه طلب و اشغالگر کرد، نمی خواهند بین دو همسایه تورک و کرد تخم دشمنی و جنگ بکارند؟
آیا اکثریت کردها، از این تخم دشمنی که می کارید، جز خون و کشته، چیزی درو خواهند کرد؟
آیا شما عمدا نمی خواهید با متهم کردن تورکان به "پانتورکیسم"، زشتی و قباحت فکر اشغالگرانه و توسعه طلبانه سرزمینی خودتان را پنهان بسازید؟ و زمینه یک جنگ خونین دیگر درآینده را همواز سازید؟
بهتر آن نیست که از افکار اشغالگرانه و تروریستی خودتان و از دست درازی در وطن تورکان، دست بردارید تا دیگرانی هم مدعی سرزمین های کردها نشوند؟

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...