Saturday, August 13, 2016

چه حجمی از باقی مانده سرزمین امپراطوری قاجار، توسط پهلوی تجزیه و به دیگر کشورها داده شده است؟



این سه فرزند وطن مقدس آزربایجان، در زمانی در برابر ارتش بسیار نیرومند روسیه مقاومت کردند که رضا پالانی دستور تسلیم بی قید و شرط ارتش عیران (فارثیستان) را صادر کرده بود. 
تبلیغات شاهی و پان عیرانیستی، آن ارتش را قوی ترین ارتش تاریخ و بینظیر می خواندند اما آن ارتش در مقابل دشمن خارجی، آن هم بدون مقاومت تسلیم شدند.
تاریخ نویسان فارثیسم هیچ وقت این شرمندگی تاریخی ارتش و شاه پارس را به قلم و زبان نیاورده اند.
از طرف دیگر همین استادات تاریخ در دانشگاه ها و تاریخسازان قلابی برای فارثیسم، تلاش کرده اند تا مردم این سرزمین ها از چگونگی آن تسلیم ارتشی شاهنشاهی که هزاران هموطن را در داخل کشور کشتار کرده بود، بی خبر بمانند و فراموش کنند.

 
همان طور که تاریخ نویسان فارث و عیران نخواستند بر مردم روشن کنند که چه مقدار از خاک هایی که تورکان تا پایان سلسله قاجار با ایثار خون ده ها هزار فرزند خود، از اشغال نیروهای خارجی محافظت کرده بودند را بدون مقاومت به کشورهای خارجی تسلیم کرده اند؟
این در حالی است که تورکان قاجار در نبردی سنگین و بسیار نابرابر در برابر روسیه، صدها هزار کشته دادند و در نهایت امر، با اعمال سیاست بسیار ماهرانه در مذاکرات، بخشی از سرزمین هایی را که روس ها اشغال کرده بودند، در مذاکرات سیاسی از روس ها پس گرفتند.
پالانی ها و فارثیسم حاکم بر عیران، بدون درگیری نظامی با کشور های خارجی یا تسلیم شدند و یا خاکی را که تورکان با خون خود نگه داشته بودند، بدون هر گونه مقاومتی به خارجیان تقدیم کردند. 
چرا که فرمان تقدیم خاک کشور از طرف کشورهایی صادر شده بود که فارث ها را بر سر حکومت بر این سرزمین ها آورده بودند و حاکمان و پان عیرانیست ها چاره ای جز اطاعت و تجزیه خاک های کشور نداشتند..





No comments:

Post a Comment

گونئی آزربایجان سیاسی پارتیلری "دوشونجه باغی"یندا سیاستلرین آچیلقیرلار

  گونیی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین لیدر/سوزچولری "دوشونجه باغی" آدلی اوتاقدا، سیاستلرین، مرامنامه‌لرین و ایستیراتئژی‌لرین آچیقلا...