Monday, August 22, 2016

راهپیمایی و اعتراض به حضور تورست های عرب در شهر مقدس فاحشه خانه های دینی: مشهد




در چند روز اخیر، برای چندمین بار، ویدوهای تصاویر زنان لخت در "خانه های صیغه موقت مشهد" (فاحشه خانه های دینی)، در وبسایت های اینترنتی بنمایش گسترده در آمده است اما بر عکس دوره های قبل که همین تصاویر در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی می چرخید، این بار همان تصاویر باعث اعتراض های تعدادی از مردم مشهد شده است. تعدادی از مردان این شهر اجتماع کرده و با سردادن شعار "عرب برو گم شو" اعلام کردند که خواستار جلوگیری از ورود عرب ها به شهر فاحشه خانه دینی فارث ها: مشهد، هستند.
رفتار آن جمعیت گویا است که آنان می خواهند، زنان تن فروش مقیم شهرشان تنها در اختیار نیازهای شهوانی نامردان مشهدی(فاحشه مردان) باشد و مردان این شهر بیش از گذشنه و با نرخ ارزانتری با فاحشه های دینی مقیم شهرشان همبستر شوند.
در حقیقت این معترضان، فریاد می کشند که چرا مردان غیر فارث با زنان شهر فاحشه خانه های دینی، همبستر می شوند؟ چرا سهم مردان فاحشه مشهدی در همبستری با زنانی که سیستم سیاسی عیران آنان را به فاحشگی دینی مجبور کرده است، اندک شده است؟
چرا این ادعا را می کنم؟
سبب این ادعای من آن است که افراد معترض، باید به جای اعتراض به عرب های مسافر، به اماکن و ادارات دولتی حمله می کردند.
چرا که اعراب توریست، مسئول و سیاستگذار این پدیده اجتماعی زننده نیستند بلکه  اعراب یا توریست های غیر مشهدی، تنها مصرف کننده ساده ای هستند که می دانند این پیدیده در عیران قانونی و در نتیجه، دینی هم است.
در همه جای دنیا، توریست ها در پی دریافت خدمات و تفریحات و کالاهای قابل عرضه و قابل خرید به توریست ها هستند تا از بودن در این شهر، نهایت لذت را ببرند.
سیاستگذاران توریسم هم می خواهند با سیاست های توریستی خود، توریست ها را مجبور یا تشویق کنند تا حداکثر ممکن از امکانات و خدمات شهرشان استفاده کنند. هدف سیاستگذاران توریستی که در نهایت به تایید علی خامنه ای هم رسیده است، حداکثر بهره برداری از پول همراه اعراب یا توریست ها است.
در نتیجه اعراب و توریست ها، سیاستگذار جاذبه های توریستی عیران نیستند بلکه مقام های مسئولی هستند (معمولا روحانیان) که فکر کرده اند، باید در عیران فاحشه خانه و فاحشه باشد تا توریست دینی و مذهبی از خدمات فاحشگی آن ها بره برداری کنند تا دولت هم سهم خود از آن پول ها را دریافت دارد و اقتصاد عیران اندکی به قوه سکس زنان استثمار شده، بحرکت در آید.
اگر این معترضان مشهدی در این اعتراضات خودشان راست می گویند و خواهان رهایی زنان از فاحشگی دینی هستند، باید مسئولان را از شهرشان اخراج می کردند که با سیاست ها و توجیه سیاست های سیاسی و اقتصادی دولت، زنان را به این حال و روز تن فروشی دینی سوق داده اند.
معترضان مشهدی باید امام جمعه، استاندار، همه نوع نمایندگان، از صدر تا ذیل دولت و از رئیس جمهور گرفته تا رهبر دینی که مسئولیت همه نهادها را بر عهده دارد، به زیر سوال می بردند. آیا این معترضان در شعارهای خود به مسئولان شهری، استانی و کشوری حمله کرده اند؟ چرا به توریست های بی خبر از همه جا حمله کرده اند؟
مشهدی ها باید از مسئولان می پرسیدند که با اخلاق، منش، انسانیت، دین، آداب و روسوم، فرهنگ، و اقتصاد این جامعه چکار کرده اند که زنان این جامعه، تنها راه تامین زندگی خودشان را در فاحشگی دینی یافته اند؟
به نظر من نویسنده، زنان این جامعه، حتی فاحشه های این جامعه، باکره های مقدسی هستند که قربانی سیاست دینی وسیاسی-اقتصادی دولت و سیستم توجیه گر دینی در عیران شده اند.
به نظر من، دولت عمدا و با سیاست های عمدی خود، می خواهد بیکاری در عیران رشد بیشتری بگیرد تا مردم توان اقتصادی خودشان را از دست بدهد و توانایی تعطیل کردن مشاغل خود برای هر نوع اعتراض به سیستم سیاسی را نداشته باشند و همیشه محتاج یک لقمه نان باشند و برای تامین آن یک لقمه هم، تن به هر کاری و از جمله "کار تنفروشی دینی" بدهند.
اما این معترضان مشهدی به جای حمله به سیستم سیاسی و اداری و حتی به جای حمله به سیستم دینی توجیه گر ظلم و فاحشگی، ، آدرس را خواسته و عامدانه عوضی رفته اند و به جای حمله به سیستم سیاسی که خودشان انتخاب کرده اند و خودشان باید پیامدهای انتخابشان را بچشند، به اعراب مهمان و توریست ها که تنها از مزایای توریستی شهرشان با پرداخت چند برابر قیمت عادی و غیر توریستی استفاده می کنند، توهین می کنند.
آیا این رفتار مشهدی های معترض، جز آن چه من ادعا کرده ام، معنای دیگری هم دارد؟
آیا دولت فارث، آن ها را برای سر پوش گذاردن بر مسئله ای جدی تر در مشهد، به خیابان ها نکشانده است؟
چرا که می دانیم، مردم در عیران، حق تجمع و اعتراض ندارند و برای اجتماع در خیابان ها باید یک تشکیلات حقوقی و معین، در تحت یک عنوانی، از ادارات و نهادهای سیاسی-امنیتی مجوز راهپیمایی بگیرند.
می دانیم که این معترضان، یا مجوز ندارند که در این صورت عوامل خود حکومت هستند و دولت می خواهد با آوردن آنها به خیابان ها، مسئله مهمتری را در شهر فاحشه خانه دینی، در استتار نگه دارد.
یا به احتمال بسیار اندک، از استانداری و نهادهای سیاسی-امنیتی مجوز راهپیمایی گرفته اند که این هم نشام می دهد، این جماعت، خود جوش به خیابان ها نیامده اند و در دادن شعارهایی که دولت تمایل دارد، با مقام های سیاسی-امنیتی هماهنگ شده اند.
چرا که دولت به هر اجتماعی که در راستای حمایت از سیاست های دولت نباشد، مجوز اجتماع در خیابان ها را نمی دهد.
اگر دارای مجوز نیستند اما قدرت ایستادن در مقابل اراده نهادهای سیاسی-امنیتی دارند (مانند انصار حزب الله) باز هم، در هماهنگی با اراده سیستم سیاسی به خیابان ها آمده و با حمله صوری به اعراب توریست، می خواهند افکار عمومی مشهدی ها را از مسایل مهمتری، به این مسئله منحرف کنند تا مردم در بی خبری مطلق از آن چه سیستم سیاسی می خواهد پنهان کند، بمانند. شاید هم هواپیماهای روسی از همدان به مشهد منتقل شده اند؟!
همچون دهه های گذشته، باز هم عیرانیان الینه شده، به جای حمله به "علت"، به "معلول" می پردازند. خواسته یا ناخواسته، راه را به بیراه می کشند. لقمه را در اطراف سرشان می چرخانند و در گوششان می تپانند.
اگر کشور شما در شرایطی است که زنان و دخترانتان فاحشگی می کنند، مشکل، حکومت و سیاست مدارانتان هستند، نه مردان فاحشه ای که از زنان فاحشه باکره بهره برداری می کنند.
وقتی هم جامعه را چنان مدیریت کرده باشند که زنان مجبور به کار در شغل فاحشگی باشند تا بتوانند، نیازمندی های پولی خودشان را تامین کنند، چه فرق می کند که مرد فاحشه فارث باشد یا از ملل دیگر؟
مشهدی های غافل و فریب خورده ملاها و سیاست مداران فارث، راه بیراه را بر گردید و تنفر خود از سیستم سیاسی و اقتصادی را بر سر عرب ها خالی نکنید.
دولت شما، همین اعمال امروزتان را از شما انتظار دارد و می خواهد که به جای پرسشگری از دولت تان، مسئولیت مسئله به این مهمی و گستردگی اجتماعی-اقتصادی را به گردن مردم و نژاد دیگری بیندازید و از یک مسئله اقتصادی-اجتماعی، یک نفرت بین ملل بسازید تا دولتمردان سوء استفاده گرتان در قبال سیاست هایشان، برای شما پاسخ گو نباشند.
ننگتان باد که هزاران بار فریب خورده اید و باز هم دوست دارید که خودتان، خودتان را فریب بدهید! و بازیچه سیاست های دولت شوید. سوراخ دعا را گم کرده اید!





No comments:

Post a Comment

گونئی آزربایجان سیاسی پارتیلری "دوشونجه باغی"یندا سیاستلرین آچیلقیرلار

  گونیی آزربایجان سیاسی تشکیلاتلارین لیدر/سوزچولری "دوشونجه باغی" آدلی اوتاقدا، سیاستلرین، مرامنامه‌لرین و ایستیراتئژی‌لرین آچیقلا...