Wednesday, January 28, 2015

Amerika veya Kanadaya gitmeyi düşünmüyormusunuz?





doğru sözü gazeteciden duymak lazım ve ben bir gazeteciyim.

Amerika veya Kanadaya gitmek mi istiyorsunuz?Amerika veya Kanadada eğitim almak mı istiyorsunuz?Amerika veya Kanadaya sığınmak mı istiyorsunuz?

Ben Kanada vatandaşıyım ve Toronto kentinde yaşıyorum.

Son 10 sene içerisinde Azerbaycan ve Türkiye Türkleri , Araplar , Beluçlar , Farslar , Somalililer , Sudanlılar , Ruslar , ve Postsovyet ülkelerden olan yüzlerce göçmen , sığınmacı , yatırımcı ve öğrenciye gidecekleri yer konusunda yardımda bulundum.Sığınmacılar , göçmenler ve öğrencilerin Amerika ve Kanadaya yerleşmeleri konusunda sayısız deneyim sahibiyim. Sığınmacıların resmi belge ve dökümanlarını dolduruyor veya çevirisini yapıyorum. Bu göçmen gruplara ait bilgilerim ve sırlarım benimle birlikte toprağa gömülecektir.Sizlerin Amerika ve Kanadaya yerleşmek konusundaki ihtiyaçlarınızı çok iyi biliyorum ve bunlarla yaşadım. tüm maddi ve tıbbî ihtiyaçlarınız , eğitim ve öğrenim konuları , iş ve meslek , mesken ve araç kiralamak yahut satın almak konusu , hangi şehirlerde yerleşmenizin uygun olabileceği , gelir düzeyleri , iş yerleri ve iş bulma yöntemleri konusunda göçmenler ve ailelerine nasıl yardım edilebilir diye deneyimliyim.



Eğer yeni dünyada(Kanada , Amerika) yaşamaya hazrılanmak istiyorsanız benimle iletişime geçiniz ve danışma fırsatından yararlanınız.Kanada veya Amerikada yaşamayı başlamak için gereken ingilizce dil becerilerinizi de benden öğrenin.


hedayat222@yahoo.com Ensafali Hedayat

No comments:

Post a Comment

پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر

  پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر