Wednesday, January 28, 2015

می خواهید به آمریکا یا کانادا مهاجرت کرده یا پناهنده شوید؟


آیا می خواهید به کانادا یا آمریکا بروید؟
آیا می در آمریکا یا کانادا تحصیل بکنید؟
آیا می خواهید به آمریکا یا کانادا پناهنده شوید؟

من شهروند کانادا و ساکن شهر تورنتو هستم.
یکی از فعالیت های من در 10 سال گذشته کمک به صدها مهاجر، پناهنده، سرمایه گذار، دانشجو در میان تورکان ترکیه، تورکان آذربایجان، عرب ها، بلوچ ها، فارس ها و دیگر مردمان از سومالی، سودان، روسیه و جمهوری های شوروی سابق بوده است.
دارای صدها تجربه در یاری به پناهندگان و مهاجران و دانشجویان به کانادا و آمریکا هستم.
فرم ها و اسناد رسمی پناهندگان را ترجمه یا تکمیل می کنم. همه اطلاعات مربوط به همه این گروه های مهاجر و اسرارشان، با مرگ من در دل خاک دفن خواهند شد.
نیازهای شما برای آغاز زندگی تازه در کانادا و آمریکا را زندگی و تجربه کرده ام و با همه مسایل مالی، پزشکی، آموزشی، تحصیلی، شغلی، اجاره و خرید خانه یا اتومبیل یا زندگی در کدام شهر و یا میزان درآمد و محل کار، چگونگی کاریابی، برای مهاجران و فرزندانشان آشنا هستم
اگر می خواهید برای زندگی در سرزمین جدید (کانادا یا آمریکا) آماده شوید، با من تماس بگیرید و از مشاوره من بهره مند گردید.
مهارت های زبانی لازم برای آغاز زندگی نو در کانادا یا آمریکا را از من بگیرید.

سحن حق و راست را باید از خبرنگار شنید و من یک خبرنگارم

کامیاب باشید
انصافعلی هدایت
https://www.facebook.com/ensafali.hedayat
hedayat222@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر

  پان تورکچولوک، تورک دونیاسینین دوشونجه، اینکیشاف و بیرلیک ایدئولوژیسی دیر