آغاز ریاست جمهوری پزشکیان پایان ایران آریایی است


این مقاله از طریق یک ایمیل ناشناس بدست من رسید. من هم ان را منتشر کردم. ان را در وبلاگم هم قرار می‌دهم تا در اینده؟ نوشته های مقاله را لا فرص‌ها   سناریوهای مختلفی مقایسه بکنم.

 

آغاز ریاست جمهوری پزشکیان پایان ایران آریایی است 

نمی‌دانم چه برر ما ایران‌دوستان، وطنپرستان، عاشقان زبان فارسی و میراثداران آریایی آمده است که خطر پزشکیان و پان تورک‌ها را نمی‌بینیم. 


چرا نمی‌بینیم که پان‌تورک‌ها برای قبضه حاکمیت به میدان انتخابات آمده اند.


پان‌تورک‌ها برای بدست گرفتن مدیریت ایران ما، وطن چند هزار ساله ما آریایی‌ها، پان کرد‌ها، پان‌بلوچ‌ها و سنی‌ها را هم با خودشان همراه کرده اند.


آهای آریایی‌ها، خطر نژاد زرد مغول نزدیک است. نسل مغول می خواهد از ایران و فارس و فارسی انتقام بگیرد.


بدانید که دکتر پزشکیان یک پان تورک است و خطری برای منافع فارس-ایران است. 


بدانید که با ریاست جمهوری یک پان‌تورک، ایران آریایی تجزیه خواهد شد.


 باید اجازه ندهیم که طرفداران پزشکیان پیروزی او را در خیابان‌ها و میدان‌های شهرها جشن بگیرند.


پیروزی تورک‌ها و پزشکیان، پیروزی پان‌تورک‌ها در پایان یک قرن شکست آن‌ها و سروری یک قرنی ما آریایی ها خواهد بود. شکستی سیاسی تاریخی که به حذف آریایی‌ها پاک نژاد از سیاست و قدرت در ایران آریایی خواهد انجامید و سرزمین آریایی‌ها دوباره توسط تورک‌ها و تخم و ترکه مغول‌ها تسخیر خواهد شد. ما را مجبور خواهند کرد که به زبان عربی و تورکی درس بخوانیم. تورکی و عربی، زبان رسمی و اداری ما خواهد شد.


بدانیم که تورک‌ها از سال 1304 و انقراض قاجاریه به دست رضاشاه کبیر و پدر ایران نوین تا کنون در پی این فرصت تاریخی بوده‌اند و هستند تا حکومت را از فارس‌ها و آریایی‌های اصیل پس بگیرند. 


 باید بدانیم که در یکصد سال گذشته، حاکمیت بر ایران در دستان ما آریایی‌ها و فارس‌ها بوده است. پدران ما برای این برتری در قدرت، سده‌های زیادی خون داده و جنگیده‌اند. این تورک‌های تخم مغول در تاریخ، در مخالفت با حاکمیت سیاسی ما آریایی‌ها و فارس‌ها همیشه با ما می جنگیده اند و هنوز هم می‌جنگند.


در نتیجه، اگر تورک‌ها به ریاست جمهوری انتخاب بشوند، آسیاب سیاست به نفع تورک‌ها، تورکمن‌ها، قشقایی‌ها، عرب‌ها، کردها، بلوچ‌ها، لرها و بختیاری‌ها، گیلک‌ها، مازنی‌ها و طالش‌ها خواهد چرخید.


باید آریایی‌های اصیل بدانند که با روی کار آمدن تورک‌ها، زبان فارسی از بین خواهد رفت. مجسمه‌های فردوسی از میان شهرهای تورک، عرب، تورکمن، قشقایی، بلوچ و کرد و … جمع خواهند شد.


باید فارس-ایران بدانند که فارس‌ها به چند شهر کویری محدود و تجمیع خواهند شد.


بدانیم که ما آریایی‌ها و فارس‌ها مجبور خواهیم شد تا آب آشامیدنی‌ خودمان را هم به بهانی نفت از آن‌ها بخریم.


ما فارس‌های اصیل و آریایی‌های پاک‌نژا منافع و سودهای کلان منابع اقتصادی نفت، گاز، پتروشیمی، منابع زیرزمینی، معادن، درآمدهای انواع مالیاتی، حقوق و درآمدهای گمرکی، تمرکز سودهای بانکی تورک‌ها، قشقایی ها، تورکمن‌ها، عرب‌ها، بلوچ‌ها، کردها، و … را از دست خواهیم داد.


اگر به فره ایزدی بازنگردیم و آگاه نباشیم، نه تنها منافع خود از آن اقوام عقب مانده را از دست خواهیم داد که استانداردها و سطح زندگی و رفاه اجتماعی و اشتغال آریایی‌ها به سطح زندگی در اردبیل، کردستان، بلوچستان، تورکمن‌ها، لرها و بختیاری‌ها، و … و سنی‌ها سقوط خواهد کرد.


با اعلام پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، سقوط موقعیت برتر سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، رفاهی، حزبی و تشکیلاتی و … آریایی‌ها و فارس‌ها آغاز خواهد شد.


آغاز ریاست جمهوری پزشکیان و برتری تورک‌ها در ایران، آغازی بر پایان برتری نژاد پاک آریایی ما فارس‌ها و زبان شیرین فارسی و منافع اقتصادی ما خواهد بود.


آغاز ریاست جمهوری تورک‌ها بر ایران، تمامی یکصد سال زحمت برای فارسی سازی تورک‌ها، تورکمن‌ها، قشقایی‌ها، عرب‌ها، بلوچ‌ها، کردها، لرها و بختیاری‌ها و شمالی‌ها به هدر خواهد رفت.


با آغاز ریاست جمهوری تورک‌ها بر ایران فارسی آریایی، تدریس زبان‌های مادری تورک‌ها، کردها، عرب‌ها، بلوچ‌ها و … آغاز خواهد شد و ضربه به مرگ آور به آریایی‌ها و فارسی به آنها محدود نخواهد ماند بلکه علایق ملی و ناسیونالیستی اقوامی که یکصد سال در زیر مهمیز و سیطره سیاسی و زبانی ما فارس‌ها بوده‌اند، در جهت مخالف اراده ما آریایی‌ها رشد خواهد کرد.


بیایید از حضرت آیت‌الله علی خامنه ای و همه ایران دوستان و مخالفان نسل و تخم و ترکه مغول‌های مهاجر، تورک‌های خر، عرب سوسمار خور، کرد‌های احمق زود باور، لرهای عقب مانده و قاطر، شمالی های کله ماهی خور، رشتی‌های و … بخواهیم تا پزشکیان را حذف بکنند.


باید بدانیم که پزشکیان و تورک‌ها به عرب‌ها، کردها، لرها، قشقایی‌ها، گیلک‌ها، بلوچ‌ها و … هویت ملی و برابر با ما فارس‌ها خواهند داد و این غیر قابل بازگشت به عقب خواهد بود‌


اگر این اقوام عقب مانده، با ریاست جمهوری پزشکیان قدرت بیابند و احزاب محلی خودشان را تاسیس بکنند، اگر به زبان خودشان آموزش ببینند، اگر اقتصاد، معادن و ثروت‌های خودشان را کنترل بکنند و اگر مالیات‌هایشان را خودشان صرف توسعه منطقه خودشان بکنند، کنترل اداره ایران و کنترل افکار ایرانیان از دست ما خارج خواهد شد و دیگر نخواهیم توانست این اقوام را برای ماندن در زیر چتر ایران قانع و راضی بکنیم.


آریایی‌ها باید آماده باشند تا با اعلام تقلب به نفع پزشکیان و پان تورک‌ها، به خیابان‌ها بیاییم و رژیم، پانتورک‌ها، پان عرب‌ها و پان‌کردها و… را مجبور به عقب نشینی بکنیم.

 باید اکنون و در این خیابان‌ها برای یک بار دیگر با پان‌تورک‌ها بجنگیم. در غیر این‌ صورت، ما آریایی ها همه زحمات یکصد سال اخیرمان را خواهیم باخت.


پاینده باد نسل آریایی

پاینده باد ایران آریایی

پاینده بار زبان فارسی


 علی وطندوست

Comments