İran liderləri və seçgiləri xalqların qanından geçirlər
Bu yazı GünAz Tvəyə yazılıb və onun maddi və mənəvi haqları GunAz TVyə ayitdit.
İran liderləri və seçgiləri xalqların qanından geçirlər
GünAz TV üçün: İnsafıli Hidayət
Bu günlər İranda rəsmi olaraq həm 3 gün tətil dir həmdə matəmlıq dır. Nədəni, Seyid Ruhullah Müstəəfəvi ki, özün xalqa Ruhullah Musəvi Xumeyni adilə tanıtdıran adamın ölüm gününün 24 inci ilinin münasibəti dır.
GünAz TVnin bu həftəki proqramı bu adamın kimliyinə və tökdüyü qanlara ayıtdir və proqramı İnsafəli Hidayət aparır.
Xumeyni kimdir?
Xumeyni, Xaməneyi dən əvvəl və İranın İslami İnqilabı adlanan qiyamı hamının əlindən udan və muxalifləri bir bir yolundan təmizləyən və Şah rejimi yerinə yeni istibdad rejimin qondaran din alimi və İranın Fars lideri dir.
Onun cəddidnin cəddi Hindustanlı və ordan irana gələn birisi dir. Bundan dolayı onun adı "Seyid Əhməd Musəvi Hindi" ki, türkcədə "Hindili" səslənir, mış.
Bu mevzu Xumeyninin öz həyatına ayıd olan kitabda da yazılıb amma ingiltərəli bir tədqiqatçı "İdvard Dovilt" də bunu təsdiq edib və deyib: Xumeyninin cəddinin cəddi Hindustan məmləkətinin Ortarpıradeş iyalətinin kəndlərindən olan "Kintur" kəndindən dir.
İran lideri olab Xumeyni öz ayiləsinin ən kiçik evladı dır. Bundan beləki ondan böyük qardaşı iranın Qum adlı şəhərində ölüb və toprağa tapışırılıb, amma "Hindlı" adlı onun məzarının üstündə qalır. Bu məzar Qum şəhərinin "Çahar Mərdan" xiyavanının əski qəbristanındadır və "Seyid Nurəddin Hindi" adın daşır. Həmən adkı Xumeyn şəhərində onla tanınıblar və onla səslənirlər.
Onlar il əvvəl bu şəhərin müsəlman əhalisi din məsələlərin bilmək amacilə şəhərin adlım maliklərindən birini İraq məmləkətinin Nəcəf adlı şəhərinə göndərirlər.
Ayni zamanda, seyid Əhməd Musəvi Hindili, Hindustandan İraqın Nəcəf şəhərinə gəlib və müddətlər bu şəhərdə yaşırmış. O gündəki Xumeyndən gedən ərbab Nəcəf şəhərində bir din aliminin huzurundaymış, "Seyid Əhməd Musəvi Hindili" də ordaymış.
Nəcəfli din alımi Hindilidən istir ki, İrana və Xumeyn şəhərinə gedib və orda mollalıq etsin.
"Seyid Əhməd Musəvi Hindili" qəbul edir və Xumeyn şəhərinə gəlir və həmən xana qonaq olur və sonra onun qızilə evlənir və bir az zamandan sonra onun yerlərinə malik çıxır.
Ruhullah, İran lideri, özü iddiya edib ki, 15 yaşlarında ikən, tüfəng götürüb və rəqib xanların onlara hucumu qarşısında dayanıb və bəlkə adamda öldürüb.
Kiçik Xumeyni Qum şəhərinə köçüb və mollalıq dərslərin almağa başlayıb. Aynı zamanda Təbrizli Seyid Məhəmmədkazim Şəriətmədari-də Qum şəhərində din dərsi alır.
1945 inci illər yetir və Güney Azərbaycanlılar öz müqəddəratın əllərinə alırlar, yeni və mütərəqqi qanunlar insanlara o cümlədən qadınlara tanırlar. Qadınlar rəy və sas sahibi olurlar, parlımana seçmək və seçilmək haqqın qazanırlar, xanlar və ərbabların böyük yerləri əkinçilər arasında bölünür. Hamı uşaqların müftəsinə məktəbə gündırməli olurlar və Günüeydə, hər sahədə inkişaf başlanır. Bu inkişaf, İranda Məşrutə İnqilabilə başlanmışdır amma Riza Şahın istibdadılə dəfn olmuşdur.
İran şahı bir neçə il Pişəvərinin Dimukratik Hərəkatından sonra, Azərbaycanda gedən islahlardan ad çəkmədən amma Amerikalılar adına, "İnqilabi Sifid" ya Ağ İnqilabı yola salır və xanımlara parlımana seçmək və seçilmək haqqı verir və yerləri əkinçilər arasında bölmək istir. Məhəmmədriza şah, Güney Azərbaycan təcrübəsinin hamısın canlandırmaq istir amma Azərbaycan adına yox.
Kiçik Xumeyni, bu zaman bir xan, ərbabın Nəticəsi, balası və xandır və qadınlara heç haq verməyi qəbul etmir. 1342 ya 1963 inci ildə şahın bu islahlarına etiraz olaraq danışır və dinə inanan kəndliləri bu islahaların ziddinə həyəcanlandırır.
Üsyan olar olmaz, şahın adamları kiçik Xumeynini tuturlar və Mühakimə etmək istirlər.
Güüney Azərbaycanlı Seyid Məhəmmədkazım Şəriətmədarı, bu zaman adlım və tanınmış "Ayətullahül Uzma" və fətva sahibi dır. Bu Təbrizli din alımi İran şahılə görüşür və İranın Məşrutə qanununa istinad edərək, Xumeyni kimi bir Ayətullahın mühakimə olmamasın istir.
Şah cavab verir ki, Xumeyni Ayətullah deyil. Şəriətmədarı, orda və dər hal bir mətn yazır və xumeyninin ayətullah olmasına mohr basır.
Beləliklə şah onu mühakimə edib və öldürə bilmir və onu İraqa sürgün salır amma bu həmən bəla olur ki, Xumeyni gələcəkdə Azərbaycanı, Azərbaycanlıları və Ayətullahül Uzma Şəriətmədarini ayaqlıyə bilsin.
İllər sonra Amerikalılar, Fıransızlar və İngiltərəlilər İran şahın götürməyə və yeni hakim gətirmək qərarəna gəlirlər. Xumeyninin Mustafa adlı oğlunun İraqda ölməsi, Xumeynini gündəmə gətirir.
Batı midyası onu gündəmdə saxlırlar və batı devlətləri onu İraqdan Fıransiyə aparırlar və onun İrana dönməsinə yardımcı olurlar. Bu arada iranda xiyabanlar və xususilə Azərbaycan xiyabanlarında etiraz numayişıəri geçir.
Nəhayət Xumeyninin irana gətirdilər. Uçaqda müxbir ondan sordu: İrana gedirsən və xalq sənin üçün mübarizə aparır. Hissiyyatın nədir?
"Heç!" Xumeyni dedi.
Furudgah ya hava alanında Xumeyni ömrünün o yaşında birinci kərə qaçdı və Ayətullahül Uzma Şəriətmədariyə sarıldı. Bunun siyasi və din alimləri gözündən anlamı buyudur ki, o özün Şəriətmədaridən aşağada görürdü. Din sözündə "Ayətullahül Üzma Şəriətmədari-ni özünən ələm" görürdür.
Xumeyni Qum şəhərinə gedib və din dərslərin demək düşünürdü amma Avurupadan və Amerikadan yanıncan gələn siyasi amma pan Fars və ırqçı insanlar onu liderliyə təşviq etdilər ta onun kölgəsində, özləri vəzir vəkil olsunlar.
Xumeyni Müvəqqət dövlət qurdu və Mehdi Bazərgani, baş nazir etdi. Bazərgan, Müəssisan Məclisin topladı və ana qanunu yazdılar amma ortada Fars-panları və dimukrasi muxalifləri və istibdad axtaran inqilabçılar taclı şahın yerinə əmmaməli şahı yaratmağı düşündülər və Xumeyninin "Vilayəti Fəqih" ya Din Alımının Hakimliyyi teorisin Əsasi Qanunun 110-inci əsli adlı yerə yerləşdirlər və ona şahdan daha çox qudrət verdilər.
Farsların bu işlərinə etiraz olaraq, İnqilabdan sonra birinci və örnək olaraq, Ayətullah Şəriətmədari və Azərbaycan iyalətləri ayağa qalxəb və xiyavanlarda etiraz numayişlərində dedilər:
"Əmmamədən tac olmaz ------ Xumeynidən şah olmaz"
((عممامه دن تاج اولماز ------ خمینی دن شاه اولماز
"Qanun əsasidə olan əsli 110 ziddi bəşər dir ------------ İslah əgər olmazsa batil dir hədər dir"
(قانونی اساسی ده اولان اصل یوزاون ضد بشردیر --- اصلاح اگر اولمازسا باطل دیر هدر دیر)
Xumeyni Güney Azərbaycan paytəxti olan Təbrizin bombarduman olmasının emrin verib və Ayətullah Şəriətmədaridən istədi Təbizi susdursun. Amma təbrizin susması kafi olmadı.
Xumeyni təhlükəni və Azərbaycanın gücün gördü. Ətrafında olan siyasilər və tarıxı yaxcı bilənlər: sağlı, sollu, Milli, Dinli, dinsiz, Mucahidlər və Tudələr, və onlar siyasi digər təşkilatlar Xumeynini Azərbaycanın yeni dimukratik hərəkatı ziddinə arxaladılar və İranda yeni istibdadı yaratdılar.
Taza qudrəti ələ geçirtmiş Xumeyniyə yaxınlaşma istiyən Təbrizlı mollalar Şəriətmədarinin Müsəlman Xalqı partısınə və özvlərinə həmlə edib və onları sünni və yalan pılanlar üzərə yaratdıqları ittihamlara məruz qoyub və bir neçə sahat içində divan tutub, edam edib və qanlar tökdülər.
Sonrada Reyşəhri adlı bir Fars molla Azərbaycanın dini liderinə İran TVsində tohin və təhqir etdi və Xumeyni əmrilə, bu Ayətullahül Uzmanı öz evində nəzarətə aldılar və azərbaycanlılardan uzaq saxladılar. Azərbaycana basqı dərinləşdi.
Ayətullah Müntəziri: Xumeyninin yerinə oturabilən din aliminin yazdığına gora, Şəriətmədari xəstələndi amma Xumeyni ona xariciyə səfərinə izin vermədi və onun ömrünün son zamanlarında onun evinə həkim gündərdi amma Şəriətmədari həkimi ciddi tutub, qəbul etmədi. "Çox gec olub" dedilər və İran tarixində görünməz və taysız, Azərbaycanın dimukrat Ayətullahül Üzması və din paltarındakı Səttar-Xanı qurbətdə və yalnızlıqda öldürüldü.
Xumeyni, Şəriətmədarinini öz yolundan qaldırandan sonra, əvvəl Bazərganı və Milliləri və sonra Mucahidləri və ondan sonra solçuları bir bir, ortadan götürdü və bir çoxunun başına Müsəlman Xalqı Partısının üzvlərinin başına gətirdiyi oyunları onların da başlarına gətirdi və bir çoxunu qətli ama yetirdi.
Xumeyninin önündə heç bir rəqib və muxalif qalmadı. Hər kimi istədi iş üstə gətirdi və hər kimi istədi işdən atdı və Cumhuriyyət, sadəcə, Xumeynidən ibarət oldu.
İranın Fars xalqı, Xumeyni və Xumeyni istibdadı devranın Rizaşah devranının yerine gətirdi və Türk, Ərəb, Türkəmən, Bəluç, Kürd və digər xalqlara divan tutdu. Bəzilər dedilər "rəhmət Riza Şaha".
Xumeyninin onündə bir xarici quvvə: Səddam Hüsen" və bir az İran Xalq Mucahidləri vardır. İran uzun (8 illik) savaşda qayb etməyə başlarkən, Xumeyni "sülhün zəhərli şərbətin" başına çəkdi amma İran Xalq Mücahidləri İrana hucum edib, Tehrana tərəf sürdürlər.
Xumeyni qudrətin itirmək anlarınaydır ki, İran əhalisin yeni Cəhada çağırdı və İran Xalq Mücahidlərinin hucumun dəf etdi.
Xumeyni İran Xalq Mücahidlərinin hucumdan intiqam almaq fikrinə düşürkən, Ədliyyənin rəyisi: Seyid Əbdülkərim Musəvi Ərdəbiliyə bir məktub yazıb və İranın başa başənda tutulan və həbs olan mucahidlərın edamın əmr etdi. Xumeyni intiqam almaq istirdir.
Vaxtında Xumeyninin yerinə oturmağa seçilmiş Ayətullah Hüsenəli Müntəziri həm bu məktubun üstün açdı və həmdə özü ilə Xumeyni arasında gedən mevzu və cinayət məktublarının üstün açdı.
Xumeyni bu cinayət fətvalarında həm öncədən ölümə məhkum olanların edamın, həm mühakimə olanlar ki, həbsə və zindan cəzasına məhkum olanların edamın və həm mühakimə olanların kI həbs cəzalarından az qalanların edamın və həm mühakimə olmayanların edamın əmir vermişdir.
Bu Qətli Am fərmanından sonra 55 gün içində Ayətullah Müntəzirinin verdiyi məlumata əsasən, ən azı 2800 adam və ən çoxu 3800 gənc insan, zindanlarda edam olurlar.
Amma əvvəldə və İnqilabdan sonra Xumeyninin kənarında duran və Azərbaycanlılarla müxalifət edən və hala bu xalqın haqlı tələblərilə müxalifətlərinə davam verən qpruplar ki, İslam Cumhuriyyətilə müxalif dirlər, 4481 nəfərin qətlə yetirilməsinin topladıqları siyahə var.
Amma sonralar, Kanadalı "Muris Kapitorn" adlı İran üzərə nazirin, Birləşmiş Millətlər tərəfindən topladığı rapora dayanaraq ki, İran zindanlarından görüşdən sonra üstün açdı, 1879 siyasi insan xumeyninin əmri əsasına İranın başa başında, zindanlarda, edam olublar.
Seyidəli Xameneyi, Xumeyninin yerində oturub və həmən istibdadın atın sürür. Hər kimi istir cumhur başkanı edir və hər kimi sevmir ortadan qaldırır.
4 il əvvəlki prezidentlik seçgilərində Əhmədinəjadı işə almaq amacilə milyonlar etirazçı numayişçiləri görmədim tutdu və bir xeyli insanları qətlə yetirdi.
İndisə onun Sipahi Pasdaranın hər cür qətlə ama hazırlığı var və bir xəritə üzərə seçgiləri irəli aparırlar və xalqın səsinə ehtiyacları yoxdur. Çün doğru və kamil səs sahibi Seyidəli Xaməneyi dir və onun istibdadı irəli gedir. Xalqın səsinə yer yoxdur.
Comments
Post a Comment