Monday, September 18, 2017

آیا حرکت تورکان ایران جریانی وابسته است؟



انصافعلی هدایت
نوزدهم سپتامبر 2017
تورنتو - کانادا
hedayat222@yahoo.com

یک آدمی، در فیس بوک، ما تورکان و حرکت ملی آزربایجان را متهم به "وابستگی به غرب و آمریکا "کرده بود و مطمئن هم بود که یک قرن بعد، اسناد این وابستگی حرکت تورکان به غرب افشا خواهد شد.

پاسخ من از این قرار است:

بر طبق اسناد منتشره دول انگلستان و آمریکا، کودتا علیه قاجاریه، آخرین امپراطوری تورک و بروی کار آمدن حاکمیت رضا پالانی توسط انگلستان بوده است. 
وقتی هم همان رضا قلدر پالانی خواست کمی به منافع انگلستان دهان کجی کند، انگلیسی ها با دستمال کاغذی گوشش را گرفته و به جزیره "موریس" در آفریقای جنوبی تبعیدش کردند.
آن همه "خدمت به ایران!!" و ساختن ارتش مدرن و ... کشک از آب در آمد و حتی تمامی سیستم و ارتش پدر ایران مدرن، ده دقیقه هم در مقابل غرب ایستادگی نکرد. این اولین پادشاه در تاریخ ایران بود که در مقابل اشغال کشور توسظ قوای خارجی، هیچ مقاومتی جز تلاش برای تسلیم زودتر، نکرد. آخرین شاه ساسانی  هزاران بار بر پالانی ها شرف داشت که با اعراب جنگید .

 حاکمیت محمدرضا پالانی هم در پی تسلیم بی قید و شرط "بزرگ ارتشداران و موسس بزرگترین ارتش شاهنشاهی ایران" یعنی رضا پالانی و سپردن وثیقه ها و تعهدهای لازم برا خدمت به تامین هر چه بیشتر منافع انگلیس و آمریکا، توسط این دو کشورتایید و تظمین شد.

 همین پسر؛ محمدرضا پالانی که خود هم "بزرگ ارتشداران و سایه خدا در زمین" بود، دو بار به یاری و حمایت های مالی و فکری و لجستیگی سازمان "سیا" آمریکا  برعلیه مردم و دولت مصدق کودتا کرد.

 در این که حاکمیت سلسه دو نفره پالانی ها در ایران، توسط انگلستان و آمریکا تظمین شده و سه بار بر علیه اراده ملت کودتا کرده اند، هیچ شکی وجود ندارد، الا این که شما بخواهید تاریخ منقول خودتان در کتاب ها را و همچنین اسناد منتشره کشورهای انگلستان و آمریکا را هم منکر شوید. 

کسانی که حدود 50 ساله هستند، بردن خمینی و همراهانش از عراق به پاریس و سپس آوردن آن ها (با سلام و صلوات) از پاریس به تهران را بخاطر داریم. 

اگر عقل دارید، از وابستگی تورکان به غرب سخن مگویید. چرا که اگر در جامعه فارس زبان ایران، حرکت روشنفکری پسگرایی هم حس می شود، ساخته و پرداخته رادیوهای "بی بی سی"، "تلویزیون بی بی سی"، "رادیو صدای آمریکا"، "تلویزیون صدای آمریکا"، "رادیو فردا"، "رادیو فرانسه"، "رادیو آلمان"، "رادیو زامانه" هلند، "رادیو اسرائیل"، و ... هستند.

بودچه های صدها میلیون دلاری آن رادیوها، تلویزیون ها، وبسایت ها، مراکز حقوق بشری و ... توسط مردم یا ملل ایران تامین نمی شود تا در خدمت منافع ایران هم باشند

بلکه این غرب: انگلستان، آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند و ... هستند که برای تربیت فارس زبانان به خدمتکاری کشورهای غربی، افکار روشنفکری شما را می سازند.

اگر ما تورکان وابسته به غرب هستیم، چرا آن کشورها یک دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی هم در اختیار ما تورکان نگذاشته اند و نمی گذارند؟

 اما همان کشورها ده ها رادیو و تلویزیون با بیش از دو میلیارد دلار در سال صرف تخدیر ذهنی شما با رسانه های فارسی زبان می کنند.

چرا؟

آیا غربی ها خیلی علاقه مند هستند که ثروت ملل خودشان را صرف تنبلی شماها بکنند؟

این همه هزینه ها چه منافعی برای غرب دارد؟

 این همه برنامه های هدف دار در رادیوها و تلویزیون ها برای آن است که تک تک شما فارس ها، برای تامین منافع غرب ذهن شویی شوید و بنوعی هیپنوتیزم شده و برای تامین منافع غربی ها آماده شوید.

 چرا کشورها و سیاستمداران غربی برای ما تورکان یک سنت (یک ریال) هم صرف نمی کنند؟ بلکه تا می توانند به منافع و حرکت ما ضربه می زنند؟

چون آن ها از تاریخ، درس گرفته اند و می دانند که عنصر تورک نباید به قدرت و حاکمیت برسد. اگر عنصر تورک قدرتمند و آبدیده شود، منافع غرب را به خطر خواهد انداخت.

غرب می داند که  اگر عنصر تورک در نبردی نابرابر، به زمین بیفتند، روزی، دوباره بر پا خواهد خواست.

غرب می داند که عنصر تورک تا زمانی که نمرده است و هنوز نفس می کشد، می داند که هنوز بطور کامل، بازی زندگی و حاکمیت را نباخته است و به پیروزی تورکان، امیدوار است و ققنوس تورک از نو پر خواهد گشود!



****

No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...