Thursday, September 22, 2016

اشغالگر! چرا در وطن من، امنیت می جویی؟



آهای انسان ها! کجاست زبان مادری من!
چه کسی زبان من را بغارت برده است؟
چرا زبان مادری من، امنیت تو را تهدید می کند؟
اگر زبان من، امنیت تو را تهدید می کند، چرا در وطن من امنیت می جویی؟
آیا تو اشغالگر نیستی؟
در وطن من چه می کنی؟
آیا در اثر اشغال وطنم، من را و زبانم را و اقتصادم را و ... را بغارت نبرده ای و نمی بری؟
آیا من نباید تو را تهدید و خطر اصلی بر امنیت خودم بدانم؟
تو تهید اصلی برای تاریخم، فرهنگم، تمدنم، زبانم، اقتصادم نیستی؟
آیا نباید تو را غارتگر و اشغالگر بنامم؟
آیا این حق من نیست که تو را بکشم که وطنم را اشغال کرده ای و من را در وطنم، تهدیدی برای امنیت خود می دانی؟
امنیت فارثیسم در وطن من نیست!
از وطن من خارج شو، اگر امنیت می خواهی.
من، دیر یا زود، حضور تو دروطنم را نامن خواهم کرد!




No comments:

Post a Comment

در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان

 در حسرت سنت روشنفکری ملل قبل از سرکوب توسط کودتاچیان https://youtu.be/Rw7VQVAIMAU?si=B_nulJvCDnyIaojl ممالک محروسه قاجار روشنفکران و رهبران...