Friday, January 19, 2024

ایران در جنگ با اسلام و مسلمانان است


ایران در جنگ با اسلام و مسلمانان است 


در گفتگو با جناب طاهر علی ابو نضال الاحوازی، در باره نقش ایران در منطقه و جهان صحبت کردیم.

سرفصل سخن امروز آن بود که آیا رژیم فارس‌ها در ایران کنونی، اسلامی است؟ آیا در خدمت به اسلام و مسلمین بوده، از جان و مال و ناموس و سرزمین مسلمانان دفاع و حمایت می کند؟

آنچه مسلم است و تجربه چهل و چهار سال گذشته نشان داده  آن است که ایران فارسزده هیچ ارتباطی، چه مستقیم و چه غیر مستقیم با اسلام ندارد.

چرا که ایران کنونی در سال یکهزار و سیصد و سیزده و با اشغال ممالک زیادی، با کشتار هزاران مسلمان سنی و شيعه،  با نابودی حکومت‌های ملی-تاریخی ملل تورک، تورکمن، قشقایی،  عرب، بلوچ، اور-بختیاری، گیلک، مازن و ... پایه‌گذاری شد.

لذا ایران از ابتدا بر اساس کشتار مسلمانان سنی و شیعه، نابودی حکومت‌های ملی و در جهت ساختن امپراتوری فارسی شکا گرفته است.

بطوری که تروریست مشهور؛ قاسم سلیمانی گفته بود، استراتژی فارس ها ایجاد خطوط دفاعی برلی حفاظت از فارس‌ها در عمق خاک دیگر کشورها بوده است تا اگر روزی و روزگاری یک قوه خارجی خواست به ایران حمله نظامی رکند، با خط اول دفاعی ایران فارسزده در لبنان، در فلسطین، در سوریه، در عراق، در افغانستان  و در دیگر کشورها مواجه بشود.

در حقیقت، در استراتژی فارسها، دیگر کشورها و ملل، و گروه های وابسته با ایران تاوان اقدامات تروریستی و ضد بشری ایران را می پرداختند.

شاید در اثر همان سیاست های ایران بوده و است که عراق نابود شد، سوریه از بین رفت، لبنان تخریب شد، فلسطین و غزه کان‌لم بکن شد.

ایران فارسزده، با پرداخت یکصد دلار در هر ماه به افعانی‌ها و دیگر ملل، ان‌ها را اجیر می کند تا از منافع ایران دفاع و دراه اهداف تروریستی، صد انسانی و ضد اسلامی و ضد مسلمانی ایران کشته بشوند.

بر اًر امین سیاست است که ایران می خواهد، فقر و بلاکت، بر تمه اهالی ملل تورک، تورکمن، قشقایی،  لورها، بختیاری‌ها، گیلک‌ها، مازنی‌ها و ...چیره بشود. تا فارس‌ها بتوانند با پرداخت حداقل حقوق، ان‌ها را برای اهداف خود به عنوان تروریست و سرباز استفاده بکنند.

چون انسانی‌های بیکار و بی پول، برای تامین نیازهای خود، به فاحشگی، به فروش اندام‌های خود، به کشتن انسان‌ها اقدام می‌کنند. آنچه شیران را کند دوباه صفت ---------- احتیاج است احتیاج است احتیاج.

 ایران در عمر خود به غیر مسلمانان و کشورهای اسلامی تهاجی نکرده و صرر و زیان مهنی به دیگران وارد نکرده است‌

آخرین اقدام ایران هدفریرار دادن پاکستان بود و تصور می کرد که پاکستان هم چون عراق، سوریه ضعف نشان داده و تسلیم عربده های طر کوچه خواهد شد اما پاکستان نه تنها جواب ایران را به تندی و با موشک داد بلکه هواپیماهایش تا پنجاه کیلومتری داخل ایران را درنوردید و ایران نتوانست یک گلوله شلیک بکند. چون پاکستان از هر نظر بر ایران برتری دارد. برتری جمعیتی پاکستان بر ابران حدود دو و نیم برابر است. از نظر تمامی تسلیحات نطامی بر ایران برتری دارد و به سلاح اتمی مسلح است.

اگر ایران با سکوت پاکستان مواجه می‌شد، قطعا در امور داخلی پاکستان دخالت می کرد اما جواب سخت پاکستان ایران و ایرانشهری ها را در جایشان میخ کوب کرد.

از طرف دیگر، ایران در اطراف خود فقط با پاکستان، جمهوریدهای تورکیه و آزربایجان مشکل سیاسی، ترور نداشت که پاکستان را هم از دست داد.

جمهوری آزربایجان را هم دو سه سال قبل و به هنگامی که با حمایتش از ارمنی ها برای تداوم اشغال وطن شیعیان آزربایجان و سپس با تلاش روشن برای ترور اعضای سفارت آزربلیجان در تهران از دست داده بود.

تنها کشوری که احتمالا ایران بتواند با آن رابطه دوستانه تری نسبت به بقیه ت

همسایه‌ها داشته باشد، جمهوری تورکیه است.

به نظر می رسد که سیاستمداران و وزرای باهوش پارسی با دستان خودشان گور ایران را می کنند و زمینه را برای تهاجم گسترده کشورهای دور و نزدیک به ایران آماده می کنند.


انصافعلی هدایت 







No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر