Wednesday, January 10, 2024

استعمار ذهنی ملل در ایران شدیدتر از استعمار سرزمینی آن‌هاست


چ


استعمار ذهنی ملل در ایران شدیدتر از استعمار سرزمینی آن‌هاست

 گفتگویی با جناب "طاهر ابو نضال الاحوازی"  در باره ایران استعمارگر و اشغالگر، استعمار سرزمینی ملل تورک آزربایجان، تورک تورکمن، تورک قشقائیستان،  عرب الاحواز، بلوچ بلوچستان، و ...، غارت منابع زیرزمینی آن‌ها، نابودی فیزیکی سرزمین‌هایشان، دریاچه‌ها، جنگل‌ها، کوه‌ها و معادن، هورها و ... داشتیم.

همچنین در این گفتگوی زنده در باره موضوعات مهمتر از استعمار سرزمینی آن ملل سخن گفتیم.

 استعمار ذهنی ملل، تداوم استعمار سرزمینی آنان به سبب استعمار ذهنی آنان، بسیار مهمتر، عمیق تر، ماندگارتر و مخرب تر از استعمار سرزمینی است.

 وقتی افراد یک یا چند نسل ملتی که سرزمینشان به اشغال در آمده است، تحت سیستم شستشوی مغزی-آموزشی یا از طریق شستشوی مغزی-آموزشی به وسیله تشویق در سیستم استخدامی و کاری قرار بگیرند، بتدریج، به عوامل دشمن اشغالگر تبدیل شده و جهت رفع نیازهای زندگی خانواده‌یشان، تن به فرمان اشغالگران می دهند و به ملت خودشان خیانت می‌کنند.


تصییع حقوق فردی و ملی ملل تحت اشغال سرزمینی و ذهنی تورک‌ها، تورکمن‌ها، قشقایی‌ها، عرب‌ها، بلوچ‌ها، لورها، بختیاری‌ها، گیلک‌ها، مازنی‌ها، طالشی‌ها، کردها و ... به حقوق فردی محدود نمی شود، بلکه حقوق ملی، اراده ملی، منافع ملی و حق حاکمیت ملی آن ملل را هم دربرمی‌گیرد.

در این گفتگو، اشاره‌هایی هم به راه‌های رهایی این ملل از استعمار ایران-فارسی و استقلال ملل سخن کردیم.

همچنین به موضوع مهم “بدون وطن بودن فارس‌ها” و این که “فارس ها ملت نیستند” هم اشاره شد.

 تاکید کردیم که فارس‌ها، بر عکس مللی که در بالا نام بردیم، دارای وطن نیستند.در نتیجه مرزهایی هم‌ندارند که  شناختی از آن داشته باشند. فارس‌هو خودشان را ملت نمی دانند.

لذا فارس‌‌ها عبارت از توده های پراکنده‌ای هستند که در اثر آسیمیله شدن و بریدن افرادی از ملل تورک، عرب، بلوچ و … به فارس زبان‌ها ملحق شده اند.

 دول استعماری غرب مسیحی تلاش می کنند تا برای فارس‌های بی هویت، تاریخ جعلی بسازند و بر اساس زبان فارسی، مرزهای ایران کنونی که حاصل اشغالگری است، شیعه‌گری فارسی (شعوبیه‌گری) و حاکمیت یک دیکتاتوری مطلق (شاه مطلق القدر یا ملای مطلق القدرت) هویت‌های جعلی و دروغینی را برای سخنوران فارسی دست و پا بکنند.

 ولی توده های بدون وطن و بدون خصوصیات ملت بودگی، در شرایطی پدیدار شده و پس از  بر طرف شدن آن شرایط، خودبخود محو می شوند.

 این شرایط، با استقلال ملل برای محو هویت جعلی، جدید و تحمیلی فارس‌ زبان‌ها مهیا خواهد شد.

انصافعلی هدایت 









No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر