Saturday, January 27, 2024

فرق دشمن شناسی تورک‌ها با سپاه و فارس‌ها

 



فرق دشمن شناسی تورک‌ها با سپاه و فارس‌ها


نوست:
الان فرق تو با جمهوری اسلامی و همون سپاهی چیه؟ اونا هم درس دشمن شناسی میدن دیگه ؟

نوشتم:

فرق من با سپاه و فارس‌ها در این است که من دشمن‌تراشی نمی‌کنم. یعنی در خیال خود و در وهم، دشمنی ایجاد نکرده و سپس سیاست‌ها و اعمالم را بر اساس دشمن آن خیالی طراحی نمی کنم. 
بلکه من با یک دشمن واقعی که رسما خاک وطن من را اشغال کرده، و حقوق ما را از بین برده رو برد هستم.
ما دوشمن فارس و ایران نبودیم. پدران تورک من، ایران را به این وسعت رسانده اند. در حقیقت، ایران متعلق به تورک‌هاست. اما فارس‌ها من و زبان تورکی من را دشمن فارس و زبان فارسی فرض گرفته و با هویت های ملی من، وطنم، تاریخم، زبانم می جنگند.
 بطوری که ما نمی توانیم در باره وطن تورکها، هویت تورکی خود، تاریخ، زبان، اقتصادیات، سیاسیات و ... خود تصمیم بگیریم.
فارس‌ها با اراده سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، زبانی و دیگر هویت‌های معطوف به مرکزیت تورک دشمنی می کنند و می خواهند ما را از خودبیگانه کرده، به مستعمره دایمی خودشان در بیاورند.

از شما به عنوان حقوقدان که می فرمایید از حقوق مردم در مقابل دولت دفاه می کنید، چند سوال می پرسم:
 حقوق آزربایجان و تورک‌ها در زمینه‌های مختلف در ایران استعماری چیست؟
 آیا منظور از حقوق، حقوق فردی تورک‌ها است؟ 
آیا هدف  از حقوق، حقوق شهری و استانی تورک‌ها است؟
 آیا منظور از حقوق، حقوق وطنی- سرزمینی تورک‌اا است؟
 آیا منظور از حقوق، حقوق طبیعی و محیط زیستی تورک‌ها است؟ 
آیا منظور از حقوق، حقوق انسانی تورک‌ها است؟
 آیا هدف از حقوق، حقوق توسعه و توسعه یابی تورک‌ها و وطن تورک‌ها است؟ 
آیا هدف از حقوق، حقوق ملی تورک‌‌ها است؟ 
آیا هدف از حقوق، حقوق آموزشی تورک‌ها است؟
 آیا هدف از حقوق، حقوق زبانی تورک‌ها است؟
 آیا منظور از حقوق، حقوق تاریخی تورک‌ها است؟
 آیا منظور از حقوق،  حقوق ملی تورک‌ها است؟
 آیا منظور از حقوق،  حقوق حاکمیتی تورک‌ها است؟ 
آیا منظور از حقوق، خقوق مدیریت ملی-سرزمینی تورک‌ها است؟
 آیا منظور از حقوق،  حقوق اشتغال و بیکاری تورک‌ها در وطنشان است؟ 
آیا منظور از حقوق، حقوق خانوادگی تورک‌ها است؟
 آیا هدف از حقوق، تامبن امنیت اجتماعی، خانوادگی، اقتصادی، فردی، فرهنگی ملت تورک است؟
 آیا هدف از حقوق،  حقوق اعمال اراده ملی ملت تورک است؟ 
آیا هدف از حقوق، حقوق انتخاب و عمل بر اساس حق انتخاب تورک‌ها است؟
 آیا هدف از حقوق ... تورک‌ها و منافع ملی و همه جانبه تورک‌ها  است؟ 
می بینید که بسیاری از حقوق در ایران مورد غفلت علمی، فکری، فلسفی، آموزشی، تقیینی، و ... قرار گرفته است.
 به مردمان اجازه نداده اند تا در باره بخش های مهمی از حقوق اجتماعی، ملی تورک‌ها فکر کرده، فلسفه تولید بکنند.
 در حالی که اگر هم در باره حقوق فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، زبانی، فرهنگی، آموزشی، امنیتی، دینی، و ..‌. ملل در ابران هم موادی به عنوان حقوق تصویب شده بود،  یا اصلا اجرا نمی شوند و یا آگاهانه و عمدا با تبعیض اعمال می شوند.
 مافیای مسلح در ایران می تواند حقوق ملل و بخصوص ملت تورک، در هر سطحی را از بین ببرد و بر اراده ملی و حقوقی ملل و بخصوص ملت تورک سلاح نشانه گرفته، با آتش و گلوله پاسخ بدهد.
 آیا می توان در سیستم مافیایی، از حقوق سخن گفت؟ 
نه.
چرا؟
چون هر مافیایی، مناطق تحت اداره و کنترل خودش را بر اساس حقوق اداره نمی کند. بلکه بر اساس انتقام، برتری منافع مافیا بر دیگران و تبعیض اداره می کند.
ما در باره چنین دشمنی، صحبت می کنیم و تنها راه آزادی ما از چنگال چنین دشمنی، استقلال است


با احترام 

انصافعلی هدایت 


No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر