Sunday, January 28, 2024

مافیای مسلح در ایران چگونه عمل می‌کند؟

 


مافیای مسلح در ایران چگونه عمل می‌کند؟


 در این گفتگو با جناب طاهرعلی ابو نضال الاحوازی، در باره دولت مافیایی در ایران گفتگو کردیم.

کار دولت و حاکمیت وضع قانون و اعمال قانون بدون تبعیض و دوری از انتقام‌گیری و کسب پول و ثروت به هر روش ممکن است.

در حالی که فعالیت مافیا بر خلاف رفتار دولت است. مافیا بر اساس قانون و مساوات در برابری قانون عمل نمی‌کند.

 مافیا بر حسب منافع اعضای گروه، رقبا و دشمنانش را از صحنه حذف می کند و تلاش می کند تا قدرت و ثروت را در هر سطحی بدست آورد و تصاحب بکند.

اگر به ویژگی‌های این دو نگاه بکنیم، می بینیم که دولت انتقام نمی گیرد. در رسیدگی به اتهام‌ها عجله نمی کند. منافع عمومی را مقدم می دارد.

ولی رفتار مافیا بر انتقام، حذف رقبا و دشمنان و بدست آوردن انحصار در بازار است.

اگر این اصول و وخصوصیات را  با دولت و حاکمیت در ایران انطباق بدهیم، متوجه خواهیم شد که تمامی ویژگی‌های مافیا در دولت و حاکمیت ایران فارسزده و در امه سطوح متمرکز شده است.

دولت ایران قوانین و مقررات را اجرا نمی کند. مانند مافیا، در پی حذف رقبا و محو مخالفان است. فرقی نمی کند که مخالفان از جنس خودش باشد یا از جنس دیگری.

دولت ایران، تحمل رقیب و مخالف و انتقاد هیچ فرد و گروهی را ندارد و ان‌ها را به عنوان دشمن غیر قابل عفو شناسایی کرده و از بین می برد.

دولت ایران، عین مافیا، برلی تامین منافع مافیایی خود، دست به قتل، ترور، قاچاق، دزدی، تجاوز جنسی به نوامیس مخالفان، اختلاس، رشوه خواری، پارتی‌بازی، و .‌.. می زند
حاکمیت و دولت در ایران، بطور کامل تحت کنترل یک مافیای بسیار قدرتمند فارس قرار دارد که ده ها مافیای وابسته بخود را در زمینه های مختلف سیاسی  حقوقی، اداری، مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ای، انتخاباتی، قاچاق،  تولید، توزیع و صدور مواد مخدر و ... سازماندهی و حمایت سخت افزاری و نرم افزاری کرده است و می کند.

من از این‌مافیا، به عنوان مافیای مسلح یاد می کنم که یک پای آن در داخل ایران و یک پای آن‌در کشورهای دیگر قرار دارد.

به همین دلیل است که حاکمیت و دولت در ایران، نه به قوانین خود اهمیت می دهد و به به حقوق بین الملل و قراردادهای بین کشورها تره خرد می کند. 

برای همین است که مافیای مسلح می تواند سفیران دیگر کشورها را گروگان بگیرد، به سفارتخانه حمله بکند، سفارتخانه‌ها را اشعال بکند، در دیگر کشورها گروه‌های مسلح مافیایی تشکیل بدهد، امنیت ان‌ها را بهم بریزد، آدم ربایی بکند، و ...

مافیای مسلح مجلس ایران،  دولت ایران، دادگستری‌ها و رندان‌ها، پلیس، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، مدیران تمامی ادارات، سیستم انتخابات و مهندسی انتخابات و ... را در اختیار دارد.

بیش از هفتاد درصد اقتصاد ایران در همه بخش‌های نفت، گاز، گمرکات، قاچاق، واردات، تولیدات، خدمات، ارتباطات و حمل و نقل، توزیع و کنترل قیمت‌ها، آب، سدها، برق، خشکاندن دریاچه‌ها، انتقال آب از خلیج و عمان به کویر، بانک و وام و سود بانکی، ساخت و ساز شهری و انبوه، بورس و موسسه‌های مالی و قرض الحسنه و ... در اختیار و کنترل مافیای مسلح قرار دارد.

در ایران دولت و حاکمیتی  حاکمیت مافیای مسلح نیست و دگر کسی تصور بکند که بین مافیا و حاکمیت و اراده آن دو تفاوت وجود دارد، سخن در اشتباه است.

در این برنامه، با اشاره به چند مافیای زیر چتر مافیای مسلح اشاره کردیم.
لازم به یاد آوری است که مافیای مسلح و مجموعه های تحت اراده و اداره این‌مافیا، در دستان توده های فارس قرار دارند و ملل تورک آزربایجان جنوبی،  تورک قشقائیستان، تورک تورکمنستان جنوبی،  تور‌ک‌های خراسان  و خلج، عرب‌های الاحواز، بلوچ‌ها و ... در ایران هیچ مافیایی ندارند و اگر از این ملل کسانی در سیستم‌های تحت مدیریت مافیای مسلح، از قبل وارد شده اند  تحت امر و فرمان مافیای مسلح قرار دارند.

لذا مافیای مسلح فارس و زیر مجموعه های آن، برای غارت تمامی منابع ملل اقدام‌کرده  به آبادانی محله خود بسنده می کنند.‌در حالی که دولت، به توزیع تقریبا مساوی ثروت و امکانات در همه نواحی و در میان ملل متمایل است اما در ایران چنین‌چیزی دیده نمی شود.

لذا می توان نتیجه گرفت که اگر از توده های فارس  کسانی مانند غیر فارس‌ها در چنبره مافیا افتاده و نصیبی از ثروت‌های هنگفت نبرده است  از دایره اعتماد و توجه مافیا دور مانده است.

امید است که در آینده بتوانیم در باره اقدامات دیگر شاخک‌اای مافیای مسلح بپردازیم. 


انصافعلی هدایت












No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر