Sunday, May 8, 2022

فریب جنگ روانی و داستان های بچه‌گانه شبهه تاریخی را نخورید

 



فریب جنگ روانی و داستان های بچه‌گانه شبهه تاریخی را نخورید

همه فرضیه های تاریخی مربوط به کوچ تورک‌ها از شمال سرد، به مناطق نیمه‌گرم و استوایی، غیر عقلانی، تخیلی‌ و داستان‌های بچه‌گانه برای فریب افراد و جوامع ساده اندیش هستند.

همه این فرض‌های تاریخی، غیر علمی و تخیلات توهمی تحلیلگران تاریخ اروپائیان است.

اغلب هم، نه تنها جنبه تخیلی و داستانوارگی دارند که سیاسی هستند.

در عین حالی که جنبه جنگ روانی آن‌ها بر علیه تورک‌ها، بسیار بالاست؟

چرا که امکان کوچ از شمال سرد به مناطق گرم و استوایی بسیار بسیار اندک است.

برای آگاهی از تحلیل من، نسبت به امکان‌های کوچ انسان‌ها، به نوشته‌های من در وبلاگ من، تلگرام و بحث های شفاهی من و همچنین به درس هایی که با عنوان «تورکچولوی عاینی‌ اینسانلیق و گوزللیک» در اینستاگرام و یوتویوب مراجعه بفرمایید.

من حق ندارم در نگرش تاریخی، مقلد کسانی باشم که با ملت تورک دشمنی داشته اند و دشمنی دارند.

شما خود دانید. می خواهید تسلیم داستان های توهمی-تخیلی بشوید و آن داستان ها را به عنوان واقعیت و تاریخ بپذیرید، می خواهید، وقت خود را صرف آن ها نکنید.

انصافعلی هدایت
تورنتو -؛کانادا
09.05.2022











No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر