Friday, February 11, 2022

حذف یا تضعیف تیم تراختور و پیامدهای استقلال طلبانه آن




حذف یا تضعیف تیم تراختور
و پیامدهای استقلال طلبانه آن

همه فعالان ملی-مدنی تورک آگاهند که تیم فوتبال تراختور آزربایجان، سوپاپ اطمینانی در دست دولت ایران و نهادهای امنیتی پانفارس‌ها بود تا رفتارهای سیاسی، مدنی، اجتماعی و انرژی‌های انباشته تورک‌ها را در مسیر خواست‌های پانفارسیسم مهندسی بکنند.

مسابقات تراختور با دیگر تیم‌ها، فرصتی برای دولت و پانفارس ها بود تا انرژی و احساسات اعتراضی-انفجاری انباشته درون ملت تورک‌ را در میدان‌های ورزشی خنثی بکنند.

پانفارس‌ها و پان‌‌ایرانیست‌ها می توانستند، در مسابقات تراختور، ملت تورک را تخلیه روانی بکنند.

میدان‌های مسابقه تراختور با تیم‌های رقیب، فرصتی بود تا نهادهای امنیتی و اتاق‌های فکر دولت و پانفارس‌ها، اعتراض‌ها و صداهای انباشته، محرومیت‌های حقوقی و خواست‌های سرکوب شده ملت تورک را در مقابل چند شعار تماساگران، مهندسی و تخلیه بکند و اجازه ندهند تا انرژی و احساسات انفجاری انباشته شده ملت تورک، در خیابان های شهرها خودش را نشان بدهد.

با تضعیف یا حذف تراختور آزربایجان، پانفارس‌ها و دولت ایران، با امواج میلیونی اعتراض‌های خیابانی ملت تورک در سراسر ایران جعلی روبرو خواهند شد.

حذف یا تضعیف تراختور، حس تحت ظلم‌ مضاعف بودن و مستعمره بودن آزربایجان و تورک ها را بیدار و شعله‌ورتر خواهد کرد.

با حذف یا تضعیف تراختور، نهادها و اتاق‌های فکر در مراکز سیاسی-امنیتی پانفارس‌ها و  دولت ایران، توان و فرصت مهندسی، کنترل و مهار خواست‌ها و اعتراض‌‌های ملت تورک را از دست خواهند داد.

باید فعالان ملی-مدنی تورک، حذف تراختور را یک فرصت استثنایی برای تسریع رشد خودآگاهی و بیداری در میان خفتگان ملت تورک بدانند.

ما بعنوان فرزندان استقلال طلب ملت تورک، باید مطمئن باشیم که حذف و تضعیف تیم تراختور، مسیر دستیابی فعالان تورک به اهداف و استراتژی‌هایمان را کوتاهتر و نزدیکتر خواهد کرد.

بزودی، همه طرفداران تراختور، به جبهه استقلال طلبان تورک ملحق خواهند شد.

با تضعیف یا حذف تراختور، استقلال طلبان تورک، به ارتشی به بزرگی میلیون‌ها طرفدار تراختور خواهند پیوست.

استقلال طلبان تورک، می توانند از این فرصت تاریخی استفاده کرده، یک ارتش و نیروی آماده برای مسلح شدن و برای جنگ نهایی را سازماندهی بکنند.








انصافعلی هدایت





No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر