Tuesday, February 8, 2022

من، می توانم برای ملت تورک و وطنم چه بکنم؟



من، می توانم برای ملت تورک و وطنم چه بکنم؟



من، می توانم، نوشتن و خواندن زبانم با الفبای لاتین را یاد بگیرم.

من، می توانم، کتاب هایی را که تورک ها نوشته اند، در جمع دوستان یا خانواده خود بخوانم تا با هم آن نقد بکنیم.

من، می توانم، هر آنچه و هر کاری را که بلد هستم، به دیگرانی که بلد نیستند، یاد بدهم.

من، می توانم، عشق به وطن و ملت تورک را در خود، در خانواده، در دوستان و در همکارانم پرورش بدهم.

من، می توانم، خودم را با تمرین پیاده روی و کوهنوردی، برای دفاع از وطن و جنگ با دشمن آماده بکنم.

من، می توانم، در فضای مجازی عشق به وطن را توسعه بدهم.

من، می توانم، در فضای مجازی هم با دشمنان ملت تورک، آشکارا مبارزه بکنم.

من، می توانم، تابلوهای فارسی در سطح شهرم را با رنگ مخدوش بکنم.

من، می توانم، با پرتاب رنگ بر روی مجسمه های فارس‌ها در شهرم، به حضور آن مجسمه‌ها در شهرم اعتراض بکنم.


 من، می توانم ...



انصافعلی هدایت





 ....

No comments:

Post a Comment

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه ل...

توم‌ پارتیلر و سیاسی چالیشقانلارین دوشونجه‌لری، ایستیراتئژیلری، برنامه لری میللته‌ آیدین اولمالی دیر